Anna toisten saada tietoa omista Nordea ongelmistasi:Kirjoita kommentti
Nordea on pohjoismainen finanssipalvelujen tarjoaja, joka palvelee yli 10 miljoonaa henkilöasiakasta ja yli puolta miljoonaa yritysasiakasta. Nordea tarjoaa laajan valikoiman pankkitoimintaan, varainhoitoon ja vakuutuksiin liittyviä palveluita. Vaikka Nordea on tullut tunnetuksi luotettavasta ja saumattomasta palvelustaan, voi joskus esiintyä häiriöitä tai ongelmia. Tässä artikkelissa keskitymme Nordean mahdollisiin häiriöihin, mitä ne voivat tarkoittaa asiakkaille ja miten ne voidaan ratkaista.
Yleisimpiä syitä Nordean häiriöille ovat tekniset viat, jotka voivat aiheuttaa ongelmia verkkopankin tai mobiilisovelluksen toiminnassa. Tämä tarkoittaa, että et ehkä pysty kirjautumaan tilillesi, suorittamaan maksuja tai käyttämään muita Nordean digitaalisia palveluita.
Jos sinulla on ongelmia Nordean palveluiden kanssa, voit kokeilla seuraavia vaiheita:
Paras tapa välttää häiriöitä on pitää sovellukset ja laitteet päivitettyinä. Nordea suosittelee myös vahvan ja turvallisen internet-yhteyden käyttöä, jotta vältetään mahdolliset häiriöt ja tietoturvariskit.
Yhteenvetona, Nordea tarjoaa laajan valikoiman finanssipalveluita, mutta kuten kaikki teknologiat, myös sen palveluissa voi esiintyä häiriöitä. Onneksi useimmat näistä häiriöistä voidaan ratkaista yksinkertaisilla toimenpiteillä, kuten laitteen uudelleenkäynnistyksellä tai sovelluksen päivittämisellä. Nordean asiakaspalvelu on myös aina valmis auttamaan, jos ongelmia ilmenee.
Jukka 5 päivää sitten
02230 Espoo mobilepay siirto tililleni. Ei koskaan tullut perille. Varmistanut asian toiselta ja kyllä rahat on lähteny. Mutta mihin? Ei ainakaan sinne minne piti. Tämä tapahtui siis noin 02.00 03.30 välillä tänään. Eli 21.4 2024
A.S. 6 päivää sitten
Vaasa. Toisele pankille siirretyt rahat eivät mene perille. Siirretty klo 13.
Pulkki Olli 2 viikkoa sitten
Kouvola Koko verkkopankki ei aukea.
susanne ekström 3 viikkoa sitten
espoo. Ensin pääsin maksamaan laskun mutta vahvistus ei toiminut (yritin 3 kertaa) kirjauduin ulos. Sen jälkeen ei enää kelvannut tunnusluku sisäänkirjautumiseen (minkä tunnuslukulaite antoi)
Greta 3 viikkoa sitten
Turku 10. Odotan kolmatta päivää että siirto omalta tililtä omalle toiselle tilille tulisi perille. Häipyi jo 2.4 tililtä josta piti mennä, eikä vieläkään näy 5.4 sillä tilillä mihin se kuitin mukaan on siirtynyt. Asiaa "tutkitaan". Ei näytä edistyvän.
Saku 3 viikkoa sitten
90800 Oulu. Verkkopankki ei toimi,tulee teksti että monta tunnistautumista peräkkäin vaikkei ole.
Ann 3 viikkoa sitten
Helsinki. Verkkopankki ei toimi,tulee teksti että monta tunnistautumista peräkkäin vaikkei ole.
Kirsi Nygård 1 kuukausi sitten
Verkkopankkiin kirjautuminen ei ole onnistunut tänään. Ei myöskään maksu tililtä eikä kortilta! 37600 Valkeakoski
Manna 1 kuukausi sitten
Katevaraus ei näy eikä näin ollen ostosten summaa ole veloitettu.
Rauno Juntunen 1 kuukausi sitten
Pankkitilin saldo ei päivity, katevaraukset eivät ole ajan tasalla 15170 Lahti
Ossi Särmölä . 1 kuukausi sitten
Sisäänkirjautuminen sivu. Käännetään ruotsista huonoksi suomeksi .Ja näytön pohja on muuttunut valkeasta mustaksi.?Miksi
Marko 1 kuukausi sitten
Etutili ei näy ????
Walde 1 kuukausi sitten
Nordean mobiilisovellus ei toimi, kaatuu kokoajan...
Pena 1 kuukausi sitten
Kitee Hävisi minultakin, taas toimii tili normaalisti!
Kirsi 1 kuukausi sitten
Tampere Hävisi minultakin hetkeksi, taas toimii tili normaalisti! Helpotus!
Maarit Reinikainen 1 kuukausi sitten
Käyttötili hävisi. Kortit näkyvät normaalisti aktiivisena, mutta tiliä ei näy verkkopankissa.
Sami Tili hävisi kokonaan 1 kuukausi sitten
Kokemäki
LP 1 kuukausi sitten
98100 Kemijärvi. Tilit katosi verkkopankista kokonaan.
Erno 1 kuukausi sitten
Käyttötilit hävisi 96400 Rovaniemi
Sami 1 kuukausi sitten
32920 Kauvatsa